Arbre genealògic

He decidit recollir tota la informació que pugui i fer un mural amb el meu arbre genealògic.

Us voldria proposar qui s’atreveix a fer un disseny d’arbre,diferent, provocador, sensible alhora que pràctic i on surti tota la informació genealògica important? Algú s’atreveix a fer amb les idees de tots junts el que es s diu tormenta de idees per fer un arbre gràfic funcional?

Espero si voleu comentar jo ja fa temps que recullo informació

Amics de l’ànima

¿Qué cualidad valoras más en un amigo?

Podria dir que tinc molts amics, però són coneguts per la senzilla raó que per poder considerar una persona amiga meva, ha de saber dirme les veritats en privat i sense vanagloriar sé del seu ben fer. A vegades la gent et vol ajudar però no saben les teves circumstàncies. Això no vol dir que no accepti les crítiques, sinó que les accepto a poder ser en privat, perquè m’ha costat molts anys sobreposar-me al divorci que em feia sentir molt i molt petita i ara començo a ressorgir malgrat les diferents malalties neurològiques que pateixo. Per altra banda sempre agrairé el valor de les persones que s’atreveixen a fer crítica del treball dels demés. Ah i amiga en tinc una des dels onze anys i tinc. 49 i encara no ha arribat el dia que em falli malgrat jo si que li he fallat. Un petó si ho veus Yoli. La resposta a la pregunta és que valoro la sinceritat amb tacte

CASTELLANO

Amigos del alma

Podría decir que tengo muchos amigos, pero, en realidad, son conocidos por la sencilla razón de que para poder considerar a una persona amiga mía, debe saber decirme las verdades en privado y sin vanagloriarse de su buen hacer.A veces la gente quiere ayudarte pero no saben tus circunstancias. Esto no quiere decir que no acepte las críticas, sino que las acepto a poder estar en privado, porque me ha costado muchos años sobreponerme al divorcio que me hacía sentir muy pequeña y ahora empiezo a resurgir a pesar de las diferentes enfermedades neurológicas que padezco. Por otro lado, siempre agradeceré el valor de las personas que se atreven a hacer crítica del trabajo de los demás. Ah y amiga tengo una desde los once años y tengo. 49 y todavía no ha llegado el día que me falle a pesar de yo si le he fallado. Un beso si lo ves Yoli. La respuesta a la pregunta es que valoro la sinceridad con tacto

Icona de Validada per la comunitat