Sóls una mica d’opinió personal

Em trobo veient el que serà el debat polític anterior a les eleccions al parlament. A part dels partits de dreta i centre que són el mateix per mi tinc u a crítica cada any i cada any sense resposta. Perquè ens volen convertir en invisibles a la venta que patim malalties cròniques? En el meu cas, que pot ser el de molta gent, he cotitzat tota la vida. He tingut dos fills. Els he ensenyat a Fer servir el cervell. En cert moment vaig caure en la primera de les meves malalties cròniques i la cosa porta augmentant de d’aleshores. 15 anys d’informes mèdics del institut Català de la salut i del instituto Nacional de la seguridad social i segueixen sense admetre tot i que aquests informes ho indiquen clarament, que no hauria de treballar i m’hi veig obligat. L’últim cop vaig aguantar 4meos abans de quasi estavellar el cotxe d’empresa. A vegades sembla que pels #politics és el que volen en el fons. Així un problema menys i una pensió menys.

Si seguim així es trobaran amb la versió d’aquest segle de principi del segle XX, se’ls hi vindrà a sobre una revolució popular i ja no podràn aturar-la

Deja un comentario